Booking-U Merkontwikkeling | 2013-2014

Internetbedrijf Booking.com groeit snel en ontwikkelt zich snel. Dit vraagt om een actief trainings- en opleidingsbeleid. Jaarlijks volgt een groot deel van de medewerkers meerdere trainingen en cursussen. Deze worden veelal 'in huis' gegeven en voor de organisatie op maat ontwikkeld.


Om het belang en de kwaliteit van de trainingen te benadrukken ontwikkelden wij de interne 'brand' Booking-U, waarmee we gezicht geven aan het lesmateriaal dat bij de trainingen wordt gebruikt.

Team

Team Hilgersom bestond bij het ontwikkelen van de stijl en de verschillende middelen uit:

Peter Kortleve

grafisch ontwerp

Arjan Hilgersom

concept, art-directie en productie

video

Team Hilgersom bestond bij de productie van de animatiefilm over Booking-U uit:

Pip Farquharson

concept en script

Robert Vulkers

concept, illustraties, artwork

Alan Morris

stem

Klaas Berings

muziek en sound-design

Arjan Hilgersom

art-directie en productie

 

 

 


Een korte animatiefilm over leren, trainen en ontwikkelen bij Booking.com.

 

 

 

 

 

 
“Door samen te werken met andere creatieven, gaat het bij mij ook meer bruisen. Daarom is het idee achter Team Hilgersom zo mooi, Arjan weet altijd de juiste mensen te combineren.”
Annemiek de Gier - Bladenmaker en redacteur